Doa

Bismillahirrahmanirrahim...
"Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

Wednesday 15 January 2014

Alfalfa Shaklee



Alfalfa Shaklee adalah 1st produk Shaklee yang saya guna. Kenapa?

Sebenarnya sebelum ni sejak lepas bersalin, saya memang tak miss makan jamu. Kebetulan ibu saya pandai membuat jamu sendiri. Kemahiran ni diturun dari atuk dan moyang saya. Nak nak lagi dah 4 kali bersalin of kos wanita yang dah kahwin memang wajib makan jamu. Saya memang suka tukar2 jamu nak buat eksperimen mana terbaik. Tapi bila dah lama kelamaan consume saya rasa selalu sakit kepala sebab terlalu panas. So saya plan nak cari alternative lain.

Surf punya surf nampak la Alfalfa Shaklee ni. Try la sebab kelebihannya banyak sangat.Yang penting sesuai juga untuk ibu yang menyusu sebab masa tu saya tengah menyusu Muhammad yang berusia 1 tahun lebih.


Kesan Sampingan Alfalfa

Belum habis sebotol Alhamdulillah kesan yang saya dapat :- 

1)      resdung dah hilang 
2)      gastrik pon dah takde (gastrik tak selalu tapi kekadang dia datang gak)
3)      air susu makin banyak
4)      tak perlu beli jamu dah....function sama mcm jamu.

Dengan hanya 1 botol banyak masalah dapat di atasi. Best sangat Alfalfa Shaklee ni.



* Konsultasi percuma
* Berminat dengan supplemen Shaklee
* Ingin menjana pendapatan dari rumah 

anda boleh hubungi saya :









Azizah (SID : 963077) | 012-6019274 | 05-8544076 | my3putra@gmail.com

*** Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment